Povestea merge mai departe

Franciză

Este o bucurie să găsim noi parteneri de afaceri, fonduri de investiții și antreprenori cu experiență, gata să investească într-un concept împărtășit de tot mai multi oameni: alimentație sănătoasă. Salad Box este o rețeta de succes pentru orice persoană cu spirit antreprenorial! Din orice colt al lumii!

Locations

7 STEPS TO BECOME A SALAD BOX MASTER-FRANCHISEE / FRANCHISEE

Become our partner

1. Descarcă broșura

Pentru a face cunoștiință cu afacerea, în broșura disponibilă pentru descărcare, noi iți oferim informațiile inițiale.

info

2. Completează Formularul de Aplicare

Lasă-ne datele tale de contact și spune-ne câte ceva despre tine și despre experiența ta în afaceri.

Why are you interested to invest in Salad Box?

What do you think is the most important thing for success in a business?

Please select the area of interest for your new store.
info

3. Hai să facem cunoștiință!

Dorim să te întâlnim fie prin mediul online, fie față în față, cu scopul de a ne cunoaște reciproc, de a-ți răspunde întrebărilor suplimentare și pentru a vedea în ce masură putem pune lucrurile în miscare.

info

4. Semnarea acordului de confidențialitate și achitarea unei taxe sub formă de depozit pentru planul de afaceri.

Noi iți vom trimite anumite informații confindențiale. Pentru o protecție optimă reciprocă, aceste informații vor fi furnizate doar în urma semnării acordului de confidențialitate și după achitarea taxei aferente planului de afaceri. Această taxa este restituită ulterior la finalizarea planului.

info

5. Creează-ti propriul plan de afaceri pentru locația ta Salad Box!

Având la bază informațiile furnizate de noi, vei avea la dispoziție o perioadă de timp (decisă de comun acord) pentru realizarea planului tău de afaceri. În decursul acestei perioade iți va fi atribuit un consultant care iți va oferi sprijinul necesar.

info

6. Revizuirea planului de afaceri și selecția finală

Odată ce planul de afaceri trece de criteriile noastre, și viziunea noastră de business se suprapune, ne apropiem de ultimii pași.

info

7. Semnarea contractului și executarea acordurilor

În acest stadiu doar trebuie sa semnăm contractul, și să mai clarificăm anumite detalii. Suntem deja parteneri!

Frequent questions

FAQ

Franciza Salad Box este un concept dovedit prin prezență internațională din 2012 cu o capacitate foarte mare de adaptabilitate la specificul si caracteristicile fiecarei piete in parte.

Prin taxa de franciză oferim acces la rețeaua de clienți, furnizori si o poziție concurențială pe piață unde brandul Salad Box este puternic si cunoscut. De asemenea know how-ul existent in proceduri si procese organizatorice este la dispoziția fiecărui francizat in funcție de etapa in care acesta se află anterior sau după semnarea contractului de franciză. După semnarea contractului se va oferi suport pe urmatoarele arii de interes: dezvoltare produse noi (portofoliul existent de rețete și altele adaptate nevoilor pieței în cauză), training (suport oferit atât în procesul de deschidere a locației cât și după deschidere.

La cerere, se oferă training atât managerilor cât și angajaților din locație pe subiecte precum: administrare locație, relații clienți, echipamente/ utilaje/ ustensile), marketing (campanii de marketing implementate la nivel național și internațional, materiale de marketing pentru promovare atât offline cât și în mediul online. La cerere se pot crea campanii adaptate nevoilor pieței), IT ( acces la materialele aferente softului de vânzare, rapoarte lunare și în funcție de solicitări, rapoarte specifice vânzărilor anumitor produse/ game de produs, rapoarte privind rezultatele financiare ale acțiunilor întreprinse de departamentul de marketing) și pentru întreaga gamă de ambalaje (comenzi periodice de ambalaje folosite în locație).

In funcție de analiza de profitabilitate putem să recomandăm o anumită tipologie de locație care ne va indica nivelul bugetului de investit in locație. Aceasta poate varia de la 80.000 de EUR pentru o locație intr-un office building sau pentru o locație stradală, ajungând chiar la 120.000 de EUR pentru o locație tip Mall.

Suprafața optimă necesară in funcție de tipul locației, poate varia de la 50 mp - 120 mp.

Taxele care urmează să fie plătite de către francizat sunt următoarele:

1. Taxa de franciză care variază intre 10.000 si 20.000 de EUR in funcție de piața unde urmează să fie deschisă franciza.

2. După deschiderea locației, se va percepe o taxă de redevență de 5% din CA netă lunară si o taxă de brand de 1.5% calculat sub aceeași formulă.

Nu este obligatorie experiența anterioară în industria alimentară, dar ca oricare altă experiență, prezintă un avantaj. Fiecare investitor, indiferent de experiența pe care o are, va beneficia de tot know how-ul obținut incepand din 2012 de experiență și totodată va fi asistat de către o echipă de traineri care vor prezenta și vor pune la dispoziție manualele operaționale.

Taxa de franciză acoperă costul celor două tipuri de training care trebuie parcurse cu ajutorul echipei noastre interne de training. Acesta se va desfăsura in doua sesiuni. O sesiune pentru administrator si manager si cealaltă sesiune pentru lucrătorii din locație. Totodată asigurăm suport pentru zilele anterioare si ulterioare deschiderii locației, in locatia nou deschisa.

Contractul de franciză se va semna pe o perioadă de 5 ani, cu posibilitate de prelungire.

Există 6 categorii de locații pe care le recomandăm partenerilor noștri:

Locatie tip insulă in mall Locatie tip vitrină in mall

Locații tip restaurant cu locuri proprii de servit masa in cadrul clădirilor de birouri Locații stradale cu trafic intens de pietoni

Locație tip container/modular 

Locații tip livrare la domiciliu (Delivery)* In curand vom avea disponibila si locatie de tip: drive through *În funcție de caz, fiecare locație primește contractual dreptul de a desfășura activitate de livrare la domiciliu.

Pe toata perioada derularii contractului de franciza, asiguram suport in operarea locatiilor zilnic de luni pana vineri de la 9-17.30 de la training, suport operational online la audit precum si intermediere relatii furnizori.

La cerere putem asigura contra cost training personalizat in functie de nevoile si specificul fiecarei locatii/ piete. Concret, se va oferi suport pe urmatoarele arii de interes: dezvoltare produse noi (portofoliul existent de rețete și altele adaptate nevoilor pieței în cauză), training (suport oferit atât în procesul de deschidere a locației cât și după deschidere.

La cerere, se oferă training atât managerilor cât și angajaților din locație pe subiecte precum: administrare locație, relații clienți, echipamente/ utilaje/ ustensile), marketing (campanii de marketing implementate la nivel național și internațional, materiale de marketing pentru promovare atât offline cât și în mediul online.

La cerere se pot crea campanii adaptate nevoilor pieței), IT ( acces la materialele aferente softului de vânzare, rapoarte lunare și în funcție de solicitări, rapoarte specifice vânzărilor anumitor produse/ game de produs, rapoarte privind rezultatele financiare ale acțiunilor întreprinse de departamentul de marketing) și pentru întreaga gamă de ambalaje (comenzi periodice de ambalaje folosite în locație).

Prima locație de tip franciză a fost deschisă în 2012.