Pe toata perioada derularii contractului de franciza, asiguram suport in operarea locatiilor zilnic de luni pana vineri de la 9-17.30 de la training, suport operational online la audit precum si intermediere relatii furnizori.
La cerere putem asigura contra cost training personalizat in functie de nevoile si specificul fiecarei locatii/ piete. Concret, se va oferi suport pe urmatoarele arii de interes: dezvoltare produse noi (portofoliul existent de rețete și altele adaptate nevoilor pieței în cauză), training (suport oferit atât în procesul de deschidere a locației cât și după deschidere.
La cerere, se oferă training atât managerilor cât și angajaților din locație pe subiecte precum: administrare locație, relații clienți, echipamente/ utilaje/ ustensile), marketing (campanii de marketing implementate la nivel național și internațional, materiale de marketing pentru promovare atât offline cât și în mediul online.
La cerere se pot crea campanii adaptate nevoilor pieței), IT ( acces la materialele aferente softului de vânzare, rapoarte lunare și în funcție de solicitări, rapoarte specifice vânzărilor anumitor produse/ game de produs, rapoarte privind rezultatele financiare ale acțiunilor întreprinse de departamentul de marketing) și pentru întreaga gamă de ambalaje (comenzi periodice de ambalaje folosite în locație).