Ou fiert: calorii, idei, recomandări

 Publish date: 15 May 2019

title

A trecut destul timp să ne refacem după sărbători, așa că să revenim la un preferat al primăverii și să îl reintroducem în mesele zilnice.

Oul conține toți aminoacizii esențiali, deci sunt o proteină completă. Așa că recomandăm din nou OU.

Ca element în salatele tale și răspuns la 3 întrebări frecvente. Uite de ce te așteaptă, proaspete, la Salad Box, ouă ca pentru MAI multă culoare, gust și sănătate.

Ou fiert - opțiunea pe care trebuie să o încerci și de ce

Am vorbit într-un blog anterior despre datele care uneori trec de poftă și gust și se concentrează pe cifre. Le luăm în considerare când este vorba despre deserturi, dar uneori și când alegem ingredientele la salatele pe care le concepem la Salad Box.

Image

Pentru că ouăle au uneori o reputație negativă când vine vorba de dietă, să răspundem prima dată la întrebările celor îngrijorați de acest aspect.

Întrebarea 1: Câte calorii are un ou și pentru cine se recomandă?

Câte calorii are un ou:

Deși proteinele se află în albuș, gălbenușul este și el valoros pentru sursa de grăsimi sănătoase și beta carotenul pe care îl conține.

Albușul - nu are deloc grăsimi, iar carbohidrați regăsim doar 1,1 grame. Conține aprox 16 kcal și 4 g proteine și este bogat în vitamina B2.

Gălbenușul  - furnizează 155 calorii la suta de grame, provenite din 12.6 g proteine și 10.6 g de grăsimi. Și este bogat în vitamina B12 și Seleniu.(sursa)

Ca să facem o comparație, tot la 100 de grame de produs, dar ou prăjit, conținutul este de: 196 Calorii, 13,6 Proteine, 15,3 Lipide, 0,9 Carbohidrați.

Iar salata GATA pe care ți-o recomandăm și în care vedeta pentru proteine este OUL va fi: YOU+Proteine

Image

Cu un conținut de aproximativ 785 de calorii din cele peste 2000 necesare zilnic, conține peste 40 de grame de Proteine, 52,9 grame Lipide și 35,5 grame Carbohidrați. Lucru care o face preferata celor care au restricții dar adoră mâncarea bună.

Mai ales că Salata mai conține: ceapă roșie, Brânză Halloumi, Năut, Bacon, Avocado, Roșii uscate, Dovlecel Zucchini. Iar nputul, dacă îți dorești o variantă vegetală de proteine, este printre recomandări, alături de: boabele de quinoa, fasole, mazăre, linte.

 

Întrebarea 2: Ce pot alege din meniu dacă sunt la dietă?

Salata Caesar este o opțiune cu mai puține lipide, pentru cei cu To do clar. Ingrediente: Castravete, Mozzarella, Ou, Salată verde, Pui grill. La cele 370g, conține: 42,5g Glucide, 41.3g Proteine și doar 26.20g Lipide.

Image

Întrebarea 3 : De ce să adaug ou fiert la salata mea preferată?

Îți recomandăm să mixezi. Salata ta preferată plus, ca ultim ingredient, oul.

Pentru că merge perfect cu dulce, cu acrișor sau sărat, este ingredientul ideal care aduce și aport semnificativ de resurse de sănătate.

Image

Și nu doar atât, dar dacă ne dai un tag către salatele tale însorite cu gălbenușul unui ou, postăm pe pagina noastră combinația.

Sfatul nutriționistului pentru ou fiert:

”Oul este cea mai bună sursă de proteină dintre toate alimentele (biodisponibilitatea proteinelor din ouă este de 100%, față de cele din carne care ating 97-98%). Acest lucru spune că organismul nostru ajunge să le folosească la capacitate maximă.” - Iulia Hădărean, Nutriționist-dietetician

*Dressing-ul săptămânii la Salad Box*

Emma cu Avocado și Oregano - pentru că e nou, pentru că rimează cu Ou...Glumim. Pentru că va completa perfect paleta de culori și va definitiva gustul salatelor ce conțin ou. Echilibrul fin între amărui și dulce, cu note de gradină de vară meditareneană și sentiment de fresh va fi pe placul tău și vei avea poate un  nou To go to sos.

Combină săptămâna aceasta cu Salatele recomandate sau cu cele create de tine.

Image

@domokostimea ca trainer, dancer și nutriționist, ne arată opțiunea sa pentru o salată cu OU numai bună de încadrat la categoria #healthyfood și #afterworkout.

SOCIAL: Folosește #saladboxro. Postăm pe pagina SaladBox creațiile tale foto de pe Instagram.

Calculator nutrițional pentru poftele tale - alege din meniu și află ce mânânci

}