Notă informativa privind Politica generala de informare cu privire la protecția datelor cu caracter personal

1. Introducere

Îți mulțumim pentru interesul față de SALADBOX, produsele și/sau serviciile noastre. Când intri într-o relație de orice fel cu noi, ne încredințezi informațiile tale. În acest document iti explicăm modul în care grupul de societăți SALADBOX (împreună, SALADBOX, noi) prelucrează datele tale cu caracter personal și în care asigură protecția acestora, conform legislației aplicabile în materie, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (GDPR).
Scopul acestei Politici de confidențialitate este să îți explice ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm și ce facem cu ele. Îți luăm în serios confidențialitatea și nu vindem niciodată liste sau adrese de e-mail. Fiind pe deplin conștienți de faptul că informațiile personale îți aparțin, facem tot posibilul să le stocăm în siguranță și să le prelucrăm cu atenție. Nu oferim informații unor părți terțe fără a te informa. Aceste informații sunt importante. Sperăm să le citești cu atenție.
Această notă te informează despre datele pe care le procesăm în legătură cu tine în relație cu organizația noastră. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator și, prin lege, suntem obligați să îți furnizăm informații despre noi, despre motivul și modul în care folosim datele tale și despre drepturile pe care le ai asupra datelor tale.

2. Alte Servicii

Această Politică de confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care poți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excede controlului nostru. Te încurajăm să examinezi Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.

3. Cine suntem noi?

SALADBOX SRL, cu sediul în Cluj-Napoca, str. Donath, nr.148, jud. Cluj, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr.J12/257/2013, cod fiscal CIF RO31156825, precum si societatile membre ale grupului, sunt responsabile de prelucrarea datelor tale cu caracter personal pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse. Potrivit legislației, compania noastră, este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele tale să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile pentru a proteja informațiile tale personale.

4. Cine ești tu?

Potrivit legislației, tu, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu compania noastră, ești o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a-ți permite să îți exerciți cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și tu, persoana vizată.

5. Angajamentul Nostru

Protecția informațiilor tale personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR și următoarele principii:

Legalitate, echitate și transparență

Prelucrăm datele tale legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care utilizăm, iar tu ești informat corespunzător.

Controlul îți aparține

Prelucrăm datele tale legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care utilizăm, iar tu ești informat corespunzător.

Integritatea datelor și limitarea scopului

Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate.

Securitate

Am implementat măsuri rezonabile de securitate și criptare, astfel încât să îți protejăm cât mai bine informațiile. Cu toate acestea, reține faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.

6. Schimbări

Putem schimba această Politică de confidențialitate în orice moment. Toate actualizările și modificările prezentei Politici sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail.

7. Întrebări și solicitări

Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea datelor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale în legătură cu datele pe care le deținem sau dacă ai îngrijorări cu privire la modul în care tratăm orice problemă de confidențialitate, ne poți scrie la adresa de e-mail: relatii.clienti@saladbox.ro.

8. Informațiile Tale

8.1. Ce fel de informații colectăm despre tine?

Când te afli într-o relație de orice fel cu noi, este posibil să ne dai sau să primim din alte surse informații incluzând:

  • Numele
  • Vârsta
  • Adresa de e-mail
  • Data nașterii
  • Sexul
  • Profilul de socializare
  • Interesele și preferințele
  • Adresa
  • CNP-ul
  • Serie și nr. CI/BI
  • Informații despre produsele și serviciile achiziționate
  • Informații bancare
  • Experienta profesionala
  • Fotografia

Este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum:

  • Adresa IP
  • Navigatorul de internet
  • Anunțurile pe care ai dat click
  • Locația
  • Paginile web pe care le accesezi pe site-ul nostru

8.2. De ce colectăm aceste informații?

Când interacționezi în orice fel cu noi este posibil să ne dai sau să primim din alte surse informații pentru urmatoarele ipoteze:

  • Incheierea sau executarea unui contract dintre tine și noi (in special achizitia de catre tine a produselor specifice pe care grupul nostru le comercializeaza);
  • Răspuns la întrebări și solicitări;
  • În scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul tău prealabil;
  • A oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim;
  • A diagnostica sau a remedia sesizarile tale;
  • A vă oferi reclama și conținut personalizat;
  • Crearea și/sau mentenanța conturilor;
  • A ne conforma legislației;
  • Constatarea sau revendicarea unui drept în instanță;

8.3. Care este temeiul legal pentru prelucrare?

Prelucrarea datelor tale cu caracter personal poate avea in baza unuia din urmatoarele temeiuri legale:

  • Ți-ai dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal Reține că îți poți retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare („unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail: relatii.clienti@saladbox.ro. Consimtamantul tau va fi solicitat spre exemplu in vederea transmiterii de oferte privind produsele noastre, in scop de marketing.
  • Prelucrarea este necesară pentru a putea face demersuri în vederea încheierii, executarii si incetarii contractului de muncă Datele de identificare ale persoanei sunt necesare in vederea incheierii, executarii si incetarii unui contract individual de munca in conformitate cu legislatia muncii aplicabila in Romania.
  • Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între tine și noi, solutionarea cererilor tale Datele tale de identificare pot fi in general necesare in vederea unei cat mai bune aduceri la indeplinire a comenzilor pe care tu le lansezi pentru produsele noastre, atat la nivelul unitatilor noastre cat si prin intermediul site-urilor web. In acest context vom utiliza datele tale pentru a răspunde eventualelor solicitări, cerințe, reclamații, sau oricăror altor întrebări pe care ni le adresezi. Vom folosi în principal numele, prenumele tau, datele tale de contact (adresă de email, număr de telefon) și informații cuprinse în cererea pe care ne-o transmiti. În acest caz, temeiul prelucrărilor va fi executarea contractului cu dumneavoastră (dacă există) sau, după caz, consimțământul dumneavoastră.
  • Prelucrarea este necesară pentru a putea desfasura relatii de afaceri cu tine Este necesar să prelucrăm anumite informații care se referă la tine pentru a putea începe și menține o colaborare. În acest caz, ne vom baza prelucrarea datelor tale pe necesitatea acesteia pentru încheierea / executarea contractului dintre noi. Vom prelucra în principal următoarele date care se referă la dumneavoastră: nume, prenume, date din actul de identitate.
  • Prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale Este posibil ca uneori să avem o obligație legală de a comunica datele dumneavoastră către anumite autorități, de a stoca datele dumneavoastră pe o anumită perioadă sau de a vă prelucra într-un alt mod datele. În acest caz, temeiul prelucrării va fi îndeplinirea unei obligații legale ale noastre.
  • Prelucrarea este necesară pentru a proteja interesele tale sau ale altei persoane fizice sau a obiectelor Dacă esti un vizitator al sediului, al punctelor de lucru sau al altor incinte ale noastre atunci, e posibil să folosim datele tale cu caracter personal pentru a asigura protejarea intereselor tale, a unei alte persoane sau a obiectelor. În unele dintre incintele noastre avem instalate camere de supraveghere video (CCTV), pentru a asigura securitatea angajaților noștri, a altor persoane din acele încăperi și a bunurilor noastre. Așadar, vom prelucra imagini (înregistrări video) cu tine (și, eventual, vocea ta). În toate cazurile, am indicat locurile unde se află aceste camere prin plăcuțe de informare, conform legii. Prelucrarea datelor în acest scop este întemeiată pe interesul nostru legitim de a asigura protectia intereselor tale, al altei persoane sau a obiectelor.
  • Prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime sau ale altei părți Este posibil să prelucrăm datele tale pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor sau intereselor noastre sau ale altor persoane înaintea instanțelor de judecată, a executorilor judecătorești, a notarilor publici, a altor autorități publice, a tribunalelor arbitrale, a mediatorilor sau a altor organisme publice sau private care soluționează dispute, a avocaților, consultanților noștri (cum ar fi auditori ori experți sau specialiști) sau ale altor persoane fizice sau juridice, publice sau private, care sunt implicate în acele dispute. În această situație, vom prelucra datele tale cu caracter personal, după caz, în temeiul îndeplinirii unor obligații legale care ne revin sau al intereselor noastre legitime.
  • Prelucrarea poate fi necesara daca esti vizitator al site-urilor noastre sau ai interactionat cu una din paginile noastre pe retele de socializare Este necesar să prelucrăm anumite informații care se referă la tine pentru a putea începe și menține o colaborare. În acest caz, ne vom baza prelucrarea datelor tale pe necesitatea acesteia pentru încheierea / executarea contractului dintre noi. Vom prelucra în principal următoarele date care se referă la dumneavoastră: nume, prenume, date din actul de identitate. Este posibil sa folosim datele tale cu caracter personal pentru imbunatatirea experientei pe website-ul nostru. In acest sens pot fi prelucrate, in mod exemplificativ, elemente precum adresa IP, indentificatori cookies, alti identificatori online, istoricul vizitelor etc. Pentru mai multe informatii te rugam sa consulti si politica noastra referitoare la folosirea tehnologiei cookies si tehnologii similare. Temeiul prelucrarii va fi consimtamantul tau. De asemenea, când publici un comentariu sub una dintre postările noastre pe rețelele de socializare, apesi butonul Like, redistribui postarea noastră ori ne transmiti un mesaj pe una dintre paginile noastre, vom prelucra în principal datele tale pe care ni le-ai transmis (nume de utilizator, fotografie de profil, acțiunea pe care ai întreprins-o – like / altă reacție sau conținutul comentariului tau).
    În aceste cazuri, ne vom întemeia prelucrarea pe consimțământul tau.

8.4. Cât timp stocăm datele?

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult decat termenul fixat in cuprinsul prevederilor legale aplicabile. După încheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică.
Reține faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege

8.5. Cum partajăm informațiile tale cu ceilalți?

Putem dezvălui datele tale, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele tale să fie protejate. Te vom informa cu privire la identitatea acestor companii înainte de transmitere sau într-un termen rezonabil și ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul tău sau alt temei juridic.
De exemplu, am putea furniza datele tale către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală. Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele tale să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm. De asemenea, am putea partaja datele tale către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu. Deși puțin probabil, am putea vinde în viitor afacerea sau o parte a afacerii, situație care va include transferul datelor tale. Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor tale.
Vom putea, de asemenea, furniza informațiile tale cu caracter personal și către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate. Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele tale nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul tău explicit sau alt temei legal.

8.6. Ce se intampla daca nu ne furnizezi date cu caracter personal?

În cele mai multe cazuri, nu ai o obligație de a ne furniza datele tale cu caracter personal. Totuși, dacă nu ne furnizezi datele solicitate, nu vom putea, de exemplu, să încheiem sau să negociem un contract cu tine, să îți vindem produsele sau să îți prestăm serviciile noastre, să îți permitem acces la toate opțiunile de pe website-ul nostru, să îți răspundem la reclamanții sau solicitări ori să îți trimitem comunicări cu privire la produsele, serviciile și promoțiile noastre care te-ar putea interesa.

8.7. Inexistenta unui proces decizional automat

Nu luăm decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor tale (inclusiv crearea de profiluri) care să producă efecte juridice cu privire la tine sau care să te afecteze întrun mod similar într-o măsură semnificativă.

9. Care sunt drepturile tale?

Drepturile tale conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:

  • Dreptul de retragere a consimțământului
  • Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale
  • Dreptul de acces asupra datelor
  • Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete
  • Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”)
  • Dreptul la restricționarea prelucrării
  • Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre tine către alt operator
  • Dreptul de a te opune prelucrării datelor
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri
  • Dreptul de a te adresa justiției
  • Dreptul de o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere

Te rugăm să reții că:

  • Îți poți retrage consimțământul pentru marketing direct în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
  • Dacă vrei să îți exerciți drepturile, o poți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: relatii.clienti@saladbox.ro.
  • Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, îți vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă te vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a te adresa justiției.
  • Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica întrun termen util.
  • Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să te identificăm, iar tu nu ne furnizezi informații suplimentare pentru a reuși să te identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.

10. Întrebări, solicitări și exercitarea drepturilor

Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea informațiilor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale sau ai orice altă îngrijorare cu privire la confidențialitate, ne poți scrie la adresa de e-mail: relatii.clienti@saladbox.ro.
Felicitări! Ai ajuns la final! Ne bucurăm că ți-ai făcut timp să afli cum îți protejăm informațiile personale.

Vom posta această notă de informare și pe website-ul nostru, la link-ul https://www.saladbox.ro/articole/nota-informare-gdpr/

Ultima actualizare: 25.05.2018

}