“Ce mâncăm ca să slăbim” - întrebarea verii

 Publish date: 11 June 2019

title

Corpul de vară ne privește din oglindă, băile de mulțime de la festivaluri încep imediat și pe căldura asta vrei să dai jos nu doar părul ci și ceva kilograme.

Am vorbit cu dieteticianul nostru și venim cu o serie de idei pentru tine și corpul tău mai ușor, pentru o vară mai intensă.  

Ce mâncăm ca să slăbim

1. Grija principală trebuie atribuită perioadei meselor. Să încercăm să mâncăm mai consistent în prima parte a zilei (parte din zi în care suntem activi atât fizic cât și psihic) și mai puțin consistent seara. Pentru că organismul nostru nu mai are nevoie de atât de multă energie.

2. Persoanele care obișnuiesc să ciugulească între mese se pretează foarte bine la un sistem de 5 mese (3 principale și 2 gustări). Iar cei care nu au acest obicei vor funcționa excelent doar cu 3 mese principale.

Image

 

Există și diferite variații (ex. 4 mese – 3 principale și 1 gustare după masă, pentru cei care au consumul energetic ceva mai crescut după ora prânzului).

3. Cel mai important aspect însă este că mesele trebuie sa fie echilibrate. O proporție optimă de carbohidrați – proteine – grăsimi. Să ținem minte faptul că grăsimile sunt cele mai calorice dintre macronutrienti (1g de grăsimi furnizează 9kcal, pe langă carbohidrați și proteine care au doar 4kcal). Iar faptul că proteinele oferă o senzație de sațietate de cea mai lungă durată este de luat în considerare când ne alegem masa.

Wrap-urile Salad Box reprezintă, cu cele 2 mărimi, alegerea perfect realizată de către bucătarii noștri pentru aportul de proteine de care ai nevoie. Nu doar că ajută la pierderea în greutatea și menținerea acesteia, dar întărește sistemul muscular și cel osos. Află mai multe despre propunerile noastre de WRAP și beneficiile lor din acest articol și comandă azi o porție, de gust și cu efect imediat doar pentru suflet, nu și pentru siluetă.

Image

Notă foarte importantă: pierderea în greutate se recomandă doar persoanelor care au nevoie de acest lucru. Corpul tău poate fi modelat prin mișcare, mult mai eficient decât prin dietă. Aceasta vine doar să sprijine, cu aportul potrivit de ingrediente, nevoile corpului care lucrează.

De aceea și noi oferim variante pentru poftele tale, dar cu responsabilitate pentru sănătatea ta. Și vom discuta și despre ce să mănânci înainte sau după ce faci sport.

Sfatul nutriționistului despre ce mâncăm ca să slăbim:

” Principala grijă a oamenilor referitoare la alimentație este următoarea: și noi ce mai mâncăm? În primul rând, pentru a sădea în greutate este necesar să ne ascultăm corpul. Senzația de foame este foarte importantă și reprezintă un semnal pentru nevoie de energie. Trebuie să deosebim acest semnal (senzație de slăbiciune, discomfort abdominal, crampe abdominale) de poftă, care nu reprezintă o nevoie fiziologică. Trebuie sa mancam DOAR în momentele în care ne este foame” - Iulia Hădărean, Nutriționist-dietetician

*Ingredientul săptămânii la Salad Box*

TON -  pentru că este unul dintre cele mai indicate alimente în curele de slăbire. Este bogat în complexul de vitamine B și conține proteine, vitamina D, fosfor, potasiu, magneziu și mult-căutatele grăsimi sănătoase Omega-3 și Omega-6. S-a dovedit chiar că el conține elementele necesare care să lupte contra depresiei. Și era normal, după ce ți-am recomandat delicatele noastre wrap-uri, să continuăm pe acest trend, de ușor și sățios.

@saladboxdebrecen a primit multe aprecieri pentru acest aranjament colorat ce ne face poftă. Wrap Wrap all around!

 

Image

#SOCIAL: Folosește #saladboxro în creațiile tale foto de pe Instagram și îți vezi fotografia pe pagina SaladBox.

Calculator nutrițional pentru poftele tale - alege din meniu și află ce mânânci

}