Mâncare sănătoasă și rapidă: alimente, fresh, congelate sau în conservă?

 Publish date: 22 May 2019

title

Știi care e cea mai bună opțiune pentru mesele tale rapide? Pe ce te bazezi când alegi salata preferată sau combinația ta specială: gust, culori, pofte de moment sau valori nutriționale? Pe tipul de alimente ales: fresh, congelate sau în conservă?

Astăzi vorbim despre ingredientele Salad Box, ca să știi că ai cele mai variate opțiuni în alegerea mesei tale preferate. Cea care te încarcă dimineața, îți oferă pauza binemeritată sau prânz sau te relaxează seara.

Ingrediente Salad Box pentru mâncare sănătoasă și rapidă

Cele 5 categorii de ingrediente pe care le vei găsi deja preparate în combinații gândite de bucătari și nuntriționiști, dar și cele pe care le poți inventa tu în funcție de pofte conțin câte puțin din fiecare grupă de mai jos.

  1. Ceva la grătar pentru cel mai sănătos mod de prăjire
  2. Alimente congelate pentru că prin congelare sunt păstrate absolut toate vitaminele și mineralele
  3. Alimente deshidratate, pentru că procesul de deshidratare reține la fel de mult conținut nutrițional
  4. Alimente fierte, pentru că sunt opțiuni sănătoase alături de alimentele proaspete și uneori complimentează mai bine unele legume sau fructe.
  5. Alimente fresh, bineînțeles, pentru că au cea mai mare cantitate de vitamine și minerale

Ingredientele pe care le alegi și ți se pregătesc pe grătar le cunoști și le alegi în funcție de gust, dietă sau preferință, de la vită la pui sau bacon.

Image

Să vorbim așadar despre cele 4 tipuri de alimente, beneficiile lor, lista din care poți alege și apoi despre cel mai proaspăt ingredient pe care ți-l recomandăm săptămâna aceasta, vedeta care te va încălzi într-o zi furtunoasă de primăvară.

  1. Beneficiile alimentelor congelate

Image

Congelarea reprezintă o metodă de păstrare foarte bună. Mai ales în cazul alimentelor care îți mențin cel mai bine conținutul de vitamine dacă sunt proaspete. Prin congelare aceste beneficii sunt fixate în legumă sau fruct pentru tine.

Congelarea nu afectează totalul de calorii, conținutul de fibre sau de minerale al alimentelor. Dar în unele cazuri se poate micșora cantitatea de vitamine cum sunt acidul folic. De aceea avem grijă să adăugăm salata verde pentru tine și un boost de acid folic.

Printre ingredientele Salad Box care de la stare de așteptare înghețată devin răcorire instant sunt:

  • Căpșuni congelate, care curând vor veni în forma preferată a verii, de limonadă
  • Vișine și Zmeură congelate - pentru un smoothie apetisante și colorate
  • Și Spanac congelat  - pentru că fie îl alegi ca supă cremă sau în combinația YOU+ OMEGA 3 (CU BABY SPANAC), vei primi întreg conținutul de fier, fibre și proteine pentru care este vestit.

 

  1. Beneficiile alimentelor deshidratate

Image

Deshidratarea, ca și în cazul congelării, aduce beneficiul fixării componentelor naturale în legumă sau fruct. Avem grijă la ce alegem și pregătim zilnic, proaspăt, noi alimente venite de departe și păstrate în forma inițială de gust, vitamine și proprietăți benefice. 

Printre ingredientele Salad Box care se concentrează în formă uscată pentru beneficiu crescut sunt:

  • Fulgi de migdale pentru fibre, nutrienți precum vitamina E, proteine, cupru, calciu, potasiu și multe altele.
  • Merișoare - în salată sau ca desert în IAURT GRECESC CU GEM DE AFINE, MUSLI CRUNCH ȘI MERIȘOARE, sunt renumite pentru sursa de antioxidanți.

  

  1. Beneficiile alimentelor borcan/ murate/ conservate

    Image

Deși nu sunt primele pe listă atunci când alegem salatele noastre și alimentele pe care le consumăm, unele alimente le regăsim cel mai des tot sub formă de conservă. Murăturile de exemplu, au tradiție veche și nu au contraindicații. La fel și compoturile, de care ne asigurăm să fie proaspăt și delicios.

Printre ingredientele Salad Box care trec din recipiente direct în meniul tău sunt:

  • Castraveți murați la borcan
  • Compot Piersici Decojite la borcan, Mandarine și Gem de afine la borcan
  • Roșii Uscate la borcan
  • Ananas Lamele
  • Ardei Copt
  • Fasole Rosie
  • Fasole Verde
  • Ciuperci Fierte
  • Linte Conserva
  • Masline Negre Feliate și Masline Verzi Feliate
  • Naut Conserva
  • Porumb
  • Akadia Cutie/Conserva
  • Mazare
  • Sfecla Cuburi borcan
  • Somon Fume în caserolă vid și Ton Maruntit
  • Unt de arahide în borcan

 Image

 

  1. Beneficiile alimentelor fresh și raftul de sănătate Salad Box

 Image

Cel mai simplu mod în care te poți bucura de legumele și fructele care ți-au lipsit în perioada iernii este să le mănânci ca atare, astfel să beneficiezi de toată bogăția de fibre pe care acestea le oferă, vitamine dar și minerale. Consumând un aliment integral, cu totul, primești tot ce are el mai bun să îți ofere.

Dacă îți dorești o variantă vegetală de proteine acum e momentul să optezi pentru boabele de quinoa, fasole, mazăre, linte sau năut.

Știm că vitamina C este sensibilă la lumină și căldură. De aceea ne asigurăm ca tu să ai mereu opțiuni fresh care încă își păstrează caracteristicile.

Și lista noastră de ingrediente fresh este lungă, apetisantă și colorată.

De la salata vedetă, la castravete, morcov, țelină, ceapă roșie ca legume. Și măr, banane, avocado la fructe.

În salate combinate, limonadă, fresh sau smoothie, ne mândrim zi de zi și ne concentrăm pe respectarea promisiunii brandului nostru, să lăsăm o amprentă sănătoasă asupra vieții tale.

Image

 

Sfatul nutriționistului pentru mâncare sănătoasă și rapidă:

Vitaminele nu pot fi sintetizate de către organism fără ajutor și trebuie aduse prin aport din alimentație,. Cele esențiale sunt în număr de 13: vitamina A, B1, B2, B3, B5, B6, B7, B9, B12, C, D, E și K. Putem oare găsi alimente care să conțină toate aceste vitamine? Cu siguranță că nu, iar din acest motiv trebuie să încurajăm diversitatea în farfurie și să optăm întotdeauna pentru o varietate de alimente care să ni le ofere, în combinații, pe toate în proporții optime.  Pe primul loc se afla alimentele fresh, culese ăn sezon, al doilea loc este ocupat de alimentele congelate, iar alimentele din conservă sunt și ele în regulă dacă sunt conservate doar cu sare și zahăr.” - Iulia Hădărean, Nutriționist-dietetician

*Ingredientul săptămânii la Salad Box*

Ghimbirul - Printre ingredientele fresh, pentru cel mai mare aport de vitamine, vine să te ajute la final de masă. Vedetă în mai multe combinații deosebite anul acesta, mai ales pe final de primăvară capricioasă, se spune despre el că ar ajuta în simptomele de disconfort digestiv și ar trata răcelile. Sigur ajută corpul să se încălzească și reduce alergiile. Așa că doar pentru asta, ca să nu mai spunem de zvonul cum că ar reduce stresul și ar trata migrenele, ți-l oferim într-o limonadă cu un efect instant energizant.

Image

Imagine de la colegii de la Salad Box Barcelona! 📷 @saladboxbarcelona O reprezentare minunată a cum ar trebui să arate un meniu ce să te încălzească. Elemente proaspete, supă și ghimbir pentru un plus de căldură și o salată plină de vitamine.

#SOCIAL: Folosește #saladboxro în creațiile tale foto de pe Instagram și îți vezi fotografia pe pagina SaladBox.

 

Calculator nutrițional pentru poftele tale - alege din meniu și află ce mânânci

}